TOTEMURI

   Termenul de TOTEM utilizat in productia publicitara provine, asa cum defineste Dictionarul explicativ al limbii romane, de la forma si proportiile obiectelor religioase antice.

   Totemul este o constructie zvelta, cu inaltimea de cateva ori mai mare decat latimea, cu o grosime relativ mica. Sunt amplasate in locuri cat mai vizibile, aproape de carosabil – avand ca destinatie principala marcarea / individualizarea / delimitarea unei propietati (zone rezidentiale, showroomuri, cladiri de birouri, hoteluri, restaurante), informarea permanenta despre diverse costuri curente (benzinarii) sau locuri libere in marile parcari, afisarea siglelor companiilor aflate intr-o incinta/zona (parcuri industriale).

Sistemul unui totem complet cuprinde:

postamentul – cu rol de contragreutate sau de lestare a intregii constructii – pentru evitarea rasturnarii la actiunea vantului in rafale. Acesta poate fi subteran sau suprateran, in functie de conditiile locului de amplasare. In general este executat din beton armat cu otel beton, fixat cu etrieri, ingloband si piesele de legatura cu structura principala a totemului – tije filetate si placi de baza. Acest element se executa la locatie cu cateva zile/saptamani inaintea montajului efectiv;

structura interna – reprezinta scheletul de sustinere a intregii constructii, avand rol si de suport de fixare pentru elementele de acoperire (carcasa) si pentru instalatia de iluminare. Aceasta se fixeaza mecanic de postament, devenind solidare. In general se executa din profile de otel tip teava rotunda, rectangulara, profile „U”,”I” sau”H”, sudate si tratate anticoroziv;

instalatia interna de iluminare – sunt variantele general utilizate la firmele luminoase: tuburi neon, module si/sau benzi LED, tuburi cu descarcare in gaze (TGS) – cu observatiile (avantaje si dezavantaje) – evidentiate la pagina firme luminoase. Bransamentul electric (cablarea pana la amplasamnet) trebuie efectuat inca din faza montajului postamentului, astfel incat cablurile de alimentare sa fie mascate/pozate in interiorul totemului; pentru benzinarii (sau parcari, etc), pe langa cele de mai sus, se instaleaza si sistemele antiex (cu protectie la scantei) de digiti LED – cu/fara comanda RF sau IR, pentru afisarea in timp real a informatiei;

carcasa (invelitoarea, suprafata vizibila) – poate avea diverse sectiuni (dreptunghiulara, ovala, cilindrica, etc) si diverse forme (dreptunghi, vela, trapez, etc). Se fixeaza mecanic de structura interna. Materialele utilizate sunt in principal cele rezistente/inerte chimic la intemperii, variatii de temperatura: bond, aluminiu vopsit electrostatic, plexiglas, policarbonat placa, A-PET si G-PET (poliesteri)

decorul – cu variantele: cutting de autocolant translucent, print pe autocolant laminat si apoi caserat pe carcasa, litere 2D sau 3D aplicate pe carcasa.

   Variante principial derivate din conceptul/alcatuirea unui totem sunt giganticile UNIPOLURI (cu inaltimi de pana la 25-30 m) – structuri intalnite in ariile de hypermarketuri, in zonele adiacente DN1 si a autostrazilor A1, A2, precum si nenumaratele panouri publicitare independente (billboarduri), adiacente carosabilului din zone cu mare trafic. Acestea prezinta un postament, o structura de sustinere, o instalatie de iluminare si, dupa caz o carcasa sau direct decorul (poliplan backlit, etc)

Compania noastra poate integra sistemul complet: proiectare, autorizare, productie, livrare, montaj, punere in functiune, mentenanta/service in garantie si post-garantie. pe tot teritoriul Romaniei cat si in statele U.E.

Pentru detalii si solutii personalizate – accesati sectiunea cerere de oferta